آهنگ قدیمی کسری زاهدی به نام «عاشق بارون بود»


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

متن آهنگ عاشق بارون بود کسری زاهدی

 

عاشق بارون بود پیش من نه ولی پیش اون دلش اروم بود
بی خبر رفت واسه من سخت ولی واسه اون چقدر اسون بود
یه چیز دیوونه واری تو چشاش داشت
همیشه یه عطر خاص رو لباساش داشت
واسه من نه ولی واسه اون چقدر احساس داشت
واسه من نه ولی واسه اون چقدر احساس داشت

دل که میبستم بهش میدونستم تا تهش با من نمیمونه

وقتی زل میزد به من عاشق نگاش شدم خودش نمیدونست
یه چیز دیوونه واری تو چشاش داشت
همیشه یه عطر خاص رو لباساش داشت
واسه من نه ولی واسه اون چقدر احساس داشت

 

https://musicdel.ir/single-tracks/138935/

 





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
ن : ادمین خبر کده
ت : پنج شنبه 8 تير 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');